فسقلی مامان و بابایی

غافلگیری من و بابایی

1391/9/14 14:32
نویسنده : زهرا
375 بازدید
اشتراک گذاری

برین ادامه مطلبنیشخند

استرسسلام به نی نی نازمقلب

نمیدونم کی میای تو دلم ؟؟؟بغل

 1 ماه پیش فکر میکردم تو دلمی !! خنثیتقریبا نشونه های حاملگی رو داشتم !خیال باطل

به اصرار بابایی رفتم بیمارستان که باباییت اونجاست

منو نگاه میکردی قند تو دلم آب میشدقهقهه ، اما باباییت خدا خدا میکرد که نی نی نداشته باشیمگریه

اول که قبل از اینکه دکتر زنان بیاد رفتیم آزمایش خون،  آخه دکتر رفته بود اتاق عمل یه نی نی رو از تودل  مامانش در بیارهسوال

بعد دکتر اومد مامانی فرستاد سونوگرافی .دکتر سونو گفت مشکوکه باردار باشی باید منتظر جواب آزمایش خون باشی!!!تعجب

اکثر همکارای باباییت هم خبردار شدن آخه هموشون تو کلینیک رفت وآمد میکردنخجالت

فرداش جواب آزمایشو گرفتیم که منفییییییی بود آخیییییینیشخند

 از اون موقع تا حالا دلم غش میره واسه نی نی !! به باباییت گفتم دیگه وقتشه نی نی بیاریم اما مخالفت شدید کردآخ

بابایی گفت دیگه اسم نی نی رو جلوش نیارمگریه

بقیه شو یه روز دیگه میگم الهی مامانی قربونت شه نمیدونم بابایی رو چه جوری راضی کنمبازنده

مامانا کمکم کنیدگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم (مامان ثنا)
13 آذر 91 8:29
سلام ان شاالله به زودی نی نی دار شوی .دخملی من تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست داشتید به این ادرس بروید و بهش رای بدید تا روز پنج شنبه وقت دارید.مرسی کد36 ثنا جون
.............................................
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


سلام مرسی، چشم عزیزم همین الان سرمیزنم.بوس
مامان کوثری
13 آذر 91 12:19
سلام عزیزم واسه لینک کردن باید بری تو قسمت پیوند های روزانه و اونجا آدرس رو وارد کنید اگر میخواین رای بدین هم بیاین تو قسمت نظر وبلاگ و کد نی نی مورد نظررتون رو بنویسید مرسی انشاالله به زودی نی نی دار بشی
مامان کوثری
14 آذر 91 10:44
منم با افتخار لینکتون کردم


فداتون
مامان عسل
28 آذر 91 16:34
سلام مرسی به وبلاگ عسل سرزدین انشالا زودی مامان بشین و بیایم عکسایه نی نی رو نگاه کنیم


خواهش میکنم مرسی عزیزم